Zestaw programów i podręczniki
W roku szkolnym 2010/2011
W roku szkolnym 2010/2011 realizowany program edukacji przedszkolnej wspomagający rozwój aktywności dzieci to:
"Nasze przedszkole. Program edukacji przedszkolnej wspomagający rozwój aktywności dzieci" autorstwa Małgorzaty Kwaśniewskiej i Wiesławy Żaby- Żabińskiej.
Wybrany przez nauczycielki program jest zgodny z "Podstawą programową wychowania przedszkolnego dla przedszkoli..."1 oraz zatwierdzony2 przez Dyrektora Przedszkola Miejskiego Nr 131 w Łodzi.
1 "Podstawa programowa wychowania przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego"( Dziennik Ustaw z dnia 15 stycznia 2009 r. Nr 4, poz. 17);
2 Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 czerwca 2009 r. w sprawie dopuszczania do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników (Dziennik Ustaw z dnia 10 czerwca 2009 r. Nr 89, poz. 730).
Wybrany program edukacji przedszkolnej dostosowany do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci i:
- stanowi:
- opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego, określonej w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego(Dz. U. z 2009r. Nr4, poz.17),
- zawiera:
- szczegółowe cele kształcenia i wychowania,
- treści- są zgodne z treściami nauczania zawartymi w podstawie programowej wychowania przedszkolnego,
- sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania- uwzględniają możliwości indywidualizacji pracy zgodnie z potrzebami i możliwościami dzieci,
- metody przeprowadzania analizy gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole,
- jest poprawny pod względem merytorycznym i dydaktycznym.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 26-05-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 385